השתחוויה בימי קורונה

קהילה חזקה בימי קורונה - טופס רישום להתנדבות

חברים ושותפים יקרים,
בימים אלו בהם כל המאמצים לשמור על בריאות הציבור ולמנוע התפשטות של נגיף הקורונה, אנשים מתכנסים בתוך עצמם פיזית ונפשית. הניתוק מהשגרה ומקבוצות השייכות מעצימים את תחושת הבדידות וחוסר האונים בפני העתיד לבוא. ההשלכות קשות יותר כשמדובר בקהילות מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית.

להשתחוויה – תיאטרון, קהילה, חברה (ע"ר) תפקיד חברתי משמעותי בבניה ושמירה על החוסן החברתי בישראל. קבוצה חברתית מגובשת והשתייכות לה מעניקה תמיכה רגשית בזמן משבר. לכן, תפקידה של הקהילה חשוב מאין כמוהו בימים אלו. בידיים שלנו לחזק אחד את השני ולהיות עוגן רגשי, אישי וחברתי ולשפר את איכות חייהם של בני נוער, קשישים, עולים חדשים, אנשים עם מוגבלויות ואוכלוסיות מודרות. עלינו לעזור להם להסתגל למצב החדש ולהמשיך להעניק להם מרחב לביטוי אישי, רגשי ותחושת שייכות.

לכן, הקמנו מערך התנדבות שיוביל מנהיגות ומעורבות חברתית. תמיכה של קבוצות התיאטרון בקהילה המקומית ובאנשים בבידוד וניתוק לדוגמה: קשישים ואנשים עם מוגבלויות, נוער בסיכון.

מה עושים?
1. נרשמים.
2. אנו נצוות אותך לאדם שנמצא בבידוד ו/או נתק.
3. נשלח אליך הנחיות כיצד לשמור על קשר עם אותו איש או אישה. מה אומרים, איך לעודד אותו לדבר, איך להקשיב.
4. מה נדרש ממך? פעם בשבוע שיחת טלפון לשמוע מה מצבם, האם הם זקוקים למשהו ובעיקר להיות להם לאוזן קשבת כדי שיזכרו שהם לא לבד ושהם חלק מקהילה שעוטפת אותם.
5. אם ישנה יכולת טכנולוגית שיחת וידאו ושליחת סרטונים.

 

להצטרפות למערך המתנדבים לחצו כאן

בתודה והערכה,
מכל צוות השתחוויה

אפשרויות נגישות (לחץ כאן לסגירה)